Tekijä: Trashwebs
Vaikeustaso:
HelppoVersio: Photoshop CS - versiot.
Muuta: Naurettavan yksinkertainen.
Motion Blur filtterillä saa aikaan sitä sun tätä, kuten kaikilla Photoshopin filttereillä.
Nyt kuitenkin käytämme sitä tekstiin, jolloin saadaan ehkä jopa hiukan kauhuelokuvamainen efekti.
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, joten tätä haetaan:

1. Aloitetaan seuraavanlaisilla toiminnoilla. Taustakuva ei ole pakollinen mutta itse otin Googlesta "Dead Silence" - leffan posterin, koska ajattelin että se sopii tähän teemaan. Kirjoitin siihen tekstin "Do not Scream", mutta kuten huomaat allaolevasta kuvasta, ne ovat eri layereissä. Kohta huomaat miksi.

2. Sitten kopioi se layeri, joka sisältää tekstin jolle haluat antaa tämän efektin. Oikea click layerin päällä ja Valitse "Duplicate Layer...". Nimeä se mieleiseksesi. (Poista Blending Optionsit kopioinnin jälkeen.) Muista myös laittaa tämä layeri tekstilayerin alle layerilistassa.
3. Tämä ns. "Blur" layeri valittuna, mene Filter -> Blur -> Motion Blur. Voit soveltaa asetuksia omaan kuvaasi sopivaksi. Itselläni oli nämä:

4. Valmis. Voit vielä kikkailla tekstien kanssa jos haluat. Itse sain tämän lopputuloksen lisäämällä yhden layerin kaikkien päälle (eli päällimäiseksi) ja sitten vedin tummanpunaisella ja pehmeällä brushilla tekstien päälle. Vähensin Opacityn 24%:iin. Lopputulos vielä tässä:

Tell me what you think.
PS. Ja kyllä, minulla on mac. <3